12 Jan 2019
ALUMNES DEL GERBERT AL CANADÀ

Avui les famílies de l'Alba i la Berta les han acomiadat a l'aeroport.

11 Jan 2019
SORTIDA AL TEATRE CONSERVATORI

Tot l'alumnat de 1r i 2n de batxillerat ha fet una sortida al teatre Conservatori de Manresa per veure l'obra El circo de las palabras basada en els poemes del segle XX que són p

20 Dec 2018
DECORACIÓ NADALENCA

Avui hem fet decoració de Nadal. Tots els grups d’ESO han participat en el concurs d’elaborar l’arbre de Nadal més creatiu.

19 Dec 2018
BOCCIA, UN ESPORT

L'alumnat de 2n d'ESO ha pogut conèixer la boccia, un esport paralímpic similar a la petanca.

18 Dec 2018
ESTIMEM ELS ANIMALS

Com ja és habitual cada curs  membres de l'associació protectora d'animals de Sant Fruitós, Niu de petjades, ens han visitat amb els seus gossos.

17 Dec 2018
TEATRE DE NADAL I ALUMNES DE 4t

L'alumnat de 4t ens ha representat al teatre del poble l'obra de Charles Dickens Cançó de Nadal amb  alguns tocs musicals.

17 Dec 2018
L'alumne de batxillerat Bruno Moya guanya el segon premi a la Maker Faire Galicia

El passat 23 de novembre, l'alumne de segon de batxillerat Bruno Moya va guanyar el segon premi en el concurs de projectes industrials 4.0 de la Maker Faire Galicia, a Santiago de Compostel·la.

10 Dec 2018
QÜESTIONARI DE LECTURA. DESCOBRIM ELS GUSTOS LECTORS.

3 Dec 2018
ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El dilluns dia 2 de desembre l'alumnat del centre va votar els seus representants al Consell escolar.

30 Nov 2018
ARCADI OLIVERES AL NOSTRE CENTRE

L'economista i activista social, Arcadi Oliveres, ha estat al nostre institut impartint una conferència: Negocis i ètica al segle XXI, un pols a l'economia actual.