18 Jul 2017
Horaris dels exàmens de recuperació de setembre 2017

Els exàmens es faran el divendres 1 i el dilluns 4 de setembre.

27 Jun 2017
LLIBRES DE TEXT CURS 2017 / 18

Ja podeu consultar la llista de llibres de text per al curs 2017-18 a la pestanya de l'esquerra "LLIBRES DE TEXT"

26 Maig 2017
NOTÍCIA IMPORTANT DEL BANC DE LLIBRES DE L'AMPA DE L'INSTITUT

El banc de llibres es traspassa a l'empresa Iddink. En el document adjunt veureu les instruccions per retornar els llibres a l'AMPA

27 Apr 2017
PARTICIPEM EN LA 5a TROBADA DE LA XARXA DE MEMÒRIA I PREVENCIÓ DEL FEIXISME

Els/les alumnes que participen en el projecte amb l'Amical de Mauthausen, han assistit a la 5a. trobada que s'ha fet a Gavà.

1 Apr 2017
ELS ALUMNES DE FRANCÈS SÓN A CHÂTEAUROUX

Alumnes de francès de 3r, 4t i de batxibac són d'intercanvi a la ciutat de Châteauroux, al centre de França.

18 Mar 2017
PREINSCRIPCIÓ I JORNADA DE PORTES OBERTES

El dissabte 18 de març fem la jornada de portes obertes de cara als alumnes d e l'any que ve, especialment de primer d'ESO i de primer de batxillerat.

16 Mar 2017
ALUMNES DE SEGON DE BATXILLERAT VIATGEN A ROMA

Un grup de 15 alumnes de geografia i d'història de l'art han fet aquesta setmana una visita a Roma que els ha permès veure en directe moltes de les obres del programa d'història d

15 Mar 2017
PREPARACIÓ DE L'ERASMNUS+ 2018

El professor Manel Sánchez està assistint a la trobada de preparació del programa d'intercanvis Erasmus+ del curs proper que s'està realitzant a Innsbruck (Àustria).

2 Mar 2017
ROC GRANDIA I NÚRIA CHECA DE 4T D'ESO AL QUEBEC

Els alumnes Núria Checa i Roc Grandia estan desenvolupant la seva estada d'un trimestre al Quebec, en fdiferents localitats d'aquesta regió de l'est del Canadà.

1 Mar 2017
EL TREBALL DE RECERCA DE SARA ESTRUCH FINALISTA AL PREMI UIC

El treball de recerca de l'alumna de segon de Batxillerat Sara Estruch Sutoca ha arribat a la final catalana dels premis de la Universitat Internacional de Catalunya, en l'especialitat de medicina.