26 Maig 2017
NOTÍCIA IMPORTANT DEL BANC DE LLIBRES DE L'AMPA DE L'INSTITUT

El banc de llibres es traspassa a l'empresa Iddink. En el document adjunt veureu les instruccions per retornar els llibres a l'AMPA

27 Apr 2017
PARTICIPEM EN LA 5a TROBADA DE LA XARXA DE MEMÒRIA I PREVENCIÓ DEL FEIXISME

Els/les alumnes que participen en el projecte amb l'Amical de Mauthausen, han assistit a la 5a. trobada que s'ha fet a Gavà.

1 Apr 2017
ELS ALUMNES DE FRANCÈS SÓN A CHÂTEAUROUX

Alumnes de francès de 3r, 4t i de batxibac són d'intercanvi a la ciutat de Châteauroux, al centre de França.

18 Mar 2017
PREINSCRIPCIÓ I JORNADA DE PORTES OBERTES

El dissabte 18 de març fem la jornada de portes obertes de cara als alumnes d e l'any que ve, especialment de primer d'ESO i de primer de batxillerat.

16 Mar 2017
ALUMNES DE SEGON DE BATXILLERAT VIATGEN A ROMA

Un grup de 15 alumnes de geografia i d'història de l'art han fet aquesta setmana una visita a Roma que els ha permès veure en directe moltes de les obres del programa d'història d

15 Mar 2017
PREPARACIÓ DE L'ERASMNUS+ 2018

El professor Manel Sánchez està assistint a la trobada de preparació del programa d'intercanvis Erasmus+ del curs proper que s'està realitzant a Innsbruck (Àustria).

2 Mar 2017
ROC GRANDIA I NÚRIA CHECA DE 4T D'ESO AL QUEBEC

Els alumnes Núria Checa i Roc Grandia estan desenvolupant la seva estada d'un trimestre al Quebec, en fdiferents localitats d'aquesta regió de l'est del Canadà.

1 Mar 2017
EL TREBALL DE RECERCA DE SARA ESTRUCH FINALISTA AL PREMI UIC

El treball de recerca de l'alumna de segon de Batxillerat Sara Estruch Sutoca ha arribat a la final catalana dels premis de la Universitat Internacional de Catalunya, en l'especialitat de medicina.

26 Feb 2017
ALUMNE DE QUART PARTICIPEN EN LA FESTA DE L'ARRÒS

Un grup de 16 alumnes de quart d'ESO han participat en els actes de la tradicional festa de l'arròs.

5 Feb 2017
ALUMNES TURCS FAN UNA ESTADA A L'INSTITUT

Entre el 31 de gener i el 5 de febrer, un grup de 15 alumnes d'entre 11 i 13 anys del Sinav Koleji de la ciutat turca de'Antalya ha fet una estada a l'institut.