26 Apr 2019
7a TROBADA D'INSTITUTS DE LA XARXA MAI MÉS

Un any més hem assistit a la 7a trobada d'institus de la xarxa Mai Més de l'Amical de Mauthausen i d'altres camps.

4 Apr 2019
L'OBRA D'ANA MARIA MATUTE I BATXILLERAT

El dijous dia 4 d'abril tot l'alumnat de 1r i 2n de batxillerat de la matèria de Llengua castellana i literatura va assistir a la representació de l'obra prescriptiva a les PAU 2019 de l

3 Apr 2019
EN ROC GRANDIA GUANYADOR DEL PREMI ROTARY 2019

Els joves del Bages : protagonistes d’un demà millor

2 Apr 2019
EL BANDOLER SERRALLONGA I 3r D'ESO

El famós bandoler Serrallonga ha estat el fil conductor de la visita que han fet els alumnes de 3r d’ESO aquests dimarts, 2 d’abril a Viladr

1 Apr 2019
PRIMAVERA AL GERBERT

La primavera ha arribat i el nostre institut, com cada curs, queda preciós, fins i tot hem fet alguna activitat sota els arbres florits del pati.

26 Mar 2019
3r D'ESO A L'INSTITUT DE BIOENGINYERIA DE CATALUNYA

Aquest dimarts, 26 de març, els alumnes de 3r B d'ESO del nostre centre han visitat l'In

25 Mar 2019
VISITA AL SINCROTRÓ

Visita de l'alumnat de 2n del batxillerat científic i tecnològic al Sincrotró Alba. També han cristal·litzat proteïnes.

24 Mar 2019
INTERCANVI AMB CHÂTEAUROUX

Com cada curs l'alumnat de francès del nostre centre, el de batxibac i el de Navarcles realitzen un intercanvi amb l'insttut de la població francesa de  Châteauroux .

23 Mar 2019
JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper dissabte dia 23 de març farem la jornada de portes obertes al nostre centre, a l'arxiu adjunt podeu veure els horaris.

19 Mar 2019
ANÀLISI D'AIGÜES A CAN FONT

L'alumnat de 2n de batxillerat de 2n de química ha fet anàlisi d'aigües a Can Font.